Ruveyda35- evet canım benim 😂silmiştim bacım uygulamayı tekrar yükledim 😂 valla daha olmadım Rüveyda hiçbir belirti bişey yok aynıyım bende şüphelendim bi soruyum burdakı kızlara dedim 😊Doktoruma söyledim 13 gün oldu test yaptım negatif dedim 5 gün daha bekle tekrar idrar testi yap yoksa duphaston iç dedi 😕