Kızlar adetim 15 gün gecikti.Normalde çok düzenli günü gününe adet olan biriyim ilk defa böyle bir gecikme yaşadım. 13. güne kdar belli aralıklarla erken gebelik testi yaptım hepsi negatif çıktı. Böyle olup sonradan kanda veya idrarda pozitifi gören oldumu ?