Poncikbirannis Anneler selam. Şu an 23 haftalık hamileyim. Sütüm akıyor :( doktor normal olduğunu söyledi ama bu ilk akan süt önemliymis ya hani. Korkuyorum sizce sütüm biter mi?
bebeklerimveben_ Poncikbirannis yok canım bitemez bence otur sevin doğumdan sonra sütün olacak bence çok buralara yaZıp da nazar değdirme 💖😍
Elanin_annesi Poncikbirannis gelir ponçik benimde gelmişti geliyor halen ama bazen hafta da 1 mutlaka oluyo bir iki damla kadar
Poncikbirannis bebeklerimveben_ ya inşallah🤤 ilk süt antibiyotik gibiymis ya şeffaf akıyor o biterse diye korktum 😂