AhmettSafiye 21. Hafta 4 günlük Hamileğim... İlk göz ağrım oğlum olacak nasipse inşallah🙏🏻🙏🏻 ama isim çok zorrrrr karar veremiyorum😞😞
Zuleyhakaan Sinmn 3 oğlan mı iki oğlan mı😅 benimde ilk oğlum kaan ikinciye hamıleyım oda oğlan.batuhan düşünüyoruz bizde. İki oğlan zor değil mi🙄
Sinmn Zuleyhakaan 2 oğlan ☺️ Birinci 3 yaşında, en hareketli en yaramaz ve de uykusuz zamanları🙈 ikinci 4 aylık olacak haftaya.. henüz ikinci ayaklanmadığı için ekstra bir zorluk yaşamadım ☺️
Elif25 İlk DOGUKAN Koymayı istiyordum Eşim Begenmedi. Şimdi İse ASAF ve SIRAC arasında gidip geliyorum bende 😂
visnelibrownie Ben şurda köşede bi bekleyeyim bari 🙄 aynı durumdan muzdaribim 28+3 olduk isim bulamıyoruz hala 😑
Gmzcngi Shnbetul valla bende sizinle aynıyım 28+3 hala isim yok🙈 annem adını belirle bişeyler yaptırıcam diyor ama hala belirleyemedik🤭 Atlas yada kuzey olucak eşimle ikisi arasında kaldık sizede fikir olsun
arzuozbek AhmettSafiye Biz de ilk göz ağrımızın ismini Aren Çınar koyucaz daha sevgiliyken gelecek hayalleri kurarken karar vermiştik şimdi son 17 o günlere 💙💙💙
AhmettSafiye arzuozbek Çok güzel isim😊.. Aşkın hikaye meyvesi👼🏻 Rabbim hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🙏🏻🙏🏻