Kızlar iki yıldır bir çocuk isteğim var daha hiç olumlu sonuç alamadım geçen ay bir umut aşılama yaptırdık fakat tutmadı ben polip ameliyatı oldum rahim filmi çekildim iki tüpümde açık yumurtlama sıkıntım yok regli düzenli ama bir türlü hamile kalamıyorum sadece alerjik astımın var acaba ilaç kullandığım için kalamıyorum diye şüpheye düştüm ama hiçbir doktor bunu bir sorun olarak düşünmüyor neyse asıl meseleme geleyim sperm sayımız iyi olmasına rağmen ileri hareketlilik sürekli düşük çıkıyor %12 artık bu yüzden sonuç alamadığımızı düşünüyoruz Dr promen k vitamin verdi eşime içiyor ama aşılamaya rağmen olmadı umut yokmu sizce bana biraz umut olabilir msiniz gerçekten artık iyi hissedemiyorum 4 yıllık evliyiz aileler beklenti de biz onlardan çok, çok çok zor buna rağmen aranızda gebelik elde edebilen varsa hikayenizi dinlerim 🙏🏻🙏🏻