Bu arada doğumu Pendik Yüzyıl da yaptım. Bir sürü para aldılar. Kesinlikle tavsiye etmiyorm. Çok pişmanım. Devlet hastanesi gibi bir yerdi. Devlet hastanesi bundan daha iyidir. Devlette doğum yapanların hepsi memnun. Lütfi Kırdar söyleyenler oldu. Keşke doğumu orda yapsaydum. Çok pişmanim. Anlatacağım çok şey var ama şuan kızımla ilgilenmem gerekiyor ☺️ Özelden uzak durun. Pendik Yüzyıl kesinlikle tavsiye etmiyorm