Beyzayz9 Ben 40+1 deyim şuan hiç ağrım sızım yok gelecek gibi görünmüyor 😬😬 dua edin de doğurayım çok zor sıcak vs bunaldım
Deletedmom0071 39+5 te geldi kızım. Ben erkek bebekler erken (2 hafta kadar) gelir diye biliyorum 🤷🏻♀️35 hafta falan çok erken yani normal değil, tehlikeli değil mi?
3Tospikannesi Busece06 benim kızda 36 da geldi 3.çocuğum bu da kız 34 haftalık olcaz bugün nişanım geldi bakalım 🥰