merve96_alya19 Kızlar merhaba 32+4 olduk. Özel doruk çekirge hastanesine gidiyorum kontrollere ondan öncede özel kliniğe gidiyordum ama Doğumu devlet hastanesinde yapmak istiyorum. Şevket Yılmaz hastanesinde Doğum yapan memnun kalan var mı