Herkese selam kizlar sabah 7 de nasip olursa ikinci kez anne oluyorum hepinizden bolca dua istiyorum bende hepinize edeceğim insAllah bir kızım var 2.5 yaşında yarın ise oğlumu almaya gideceğim Rabbim izin verirse hepinizden bolca dua istiyorum sezeryan olduğu için biraz korkuyorum hamilelerin duası kabil olur insAllah hepinize iyi geceler