kahvesever__ Ne koydunuz yada koymayı düşünüyorsunuz Benim oğlumun ismi Süleyman 🩵 Kızıma da Meryem koyacağız inşallah 🙏
canparelerim_ kahvesever__ oğlumun adı Civan, 2.bebeğime hamileyim ama cinsiyetimiz daha belli değil. Erkek olursa Cihangir, kız olursa da Beril düşünüyorum bakalım hayırlısı😊
ElifKarata canparelerim_ kızımn ismi Beril 5 yaşında tam ana kuzusu sakın uysal söz dinleyen bir kız 🥰 adıyla yaşasın ömrü uzun olsun canm
Hamalp kahvesever__ çok güzelmiş isimleriyle hayırla sağlıkla buyusunler. İlki Hamza 2.Alparslan Buda Muhammed Aybars olacak Allah izin verirse. 3 erkek anasiyam Allah hayırlı evlat eylesin 🤲💙💙💙
Deletedmom0071 Kızımın adı Bilgehan şimdi eğer oğlum olursa ismini Kutluhan koyacağız ama kız olursa karar veremedik ☺️
Nagihan_78 defneveannesii_ benim suan cinsiyetini belli değil ama içimden ses kız diyor bende kızım olursa Defne düşünüyorum hayırlısıyla gelsinler inşallah