Cansun_133 26 haftaligim 2 gün öncesine kadar çok oynardı belli olurdu 2 gündür çok az oynuyor neden olabilir
majamm Cansun_133 merak etme bende de oyleydi 19,20 de daha net hiss ederdim amma 20 den sonra 27 ye gibi az az hiss ediyodum. Daha sonra netlesicek
Zlm_0303 Cansun_133 bende bugün 28 haftalık oldum bebeğim 2 gündür çok az oynuyor normalde sabah uyandığım gibi tekme atardı ama 2 gündür bunları yapmıyordu. Ben kendimi çok yordum günlerdir düğünümüz falan vardı hep ordan oraya koştur falan 1 gün ful uzandım dinlendim kendimi yormadım şok şükür normale döndü kendimi çok yormuştum temizlikle bide düğün telaşıyla sende yordun mu kendini
Cansun_133 Zlm_0303 fazla yormadan günlük ev işi yaptım ama bilmiyorum ya uzanıyorum bende şuan bakicam
123Hamis123 Daha dün ben de böyle bir soru sordum bu haftalarda normal canım bir ya da iki kere bile hareket etse sıkıntı yok demektir uzan sürekli hareket etsin bir şeyler ye hep şekerli bir şeyler de yiyebilirsin sıkıntı etme 1.2 gün gözlemle