Nurayocal benim de yok reflüm hamileliğe bağlı olarak çıktı. Rahim büyüyünce mideye baskı yapıyor ve yukarı itiyor malum. Normalde midemde sorunum yoktur. Son haftalara geldikçe zaman zaman mide yanması oluyor. Turşudan , baharatlı yiyeceklerden kaynaklanabilir.