Silaanne23- 18 haftalık olduk anneler ama hala göbek çıkması farkedilecek durumda değil bi şişiyor bi iniyor sizce normal mi
Aysee1123 Silaanne23- Normal. Benimde 18 den sonra çok az çıkmıştı. 22 den sonra yavaş yavaş büyümeye başladı şimdi 26 yı geçtik daha yeni kendini belli ediyor dışardan
Gumus25 Silaanne23- 20 den sonra yavaş yavaş çıktı 26 haftada anca bilmeyen insanlar farkettiler hamile olduğumu:)
Myasminn Silaanne23- ilk hamileliğimde benimde 20. Haftalardan sonra çıkmaya başlamıştı. Şimdi 18 haftalığım sanki 6 aylık gibi göbeğim var, ilk gebelik durumu etkileyebilir kilon etkileyebilir normaldir bundan sonra belli olur yavaştan ☺️