Dilan_55 bende var ilk gebeliğimde doğumda ögrendım bende sorduğumda sarılık hastalığı demişlerdi ve dogum yaptığınız da iğne yapılıyor bebeğe ve size ciğerlere bulaşma şansı var demişti bu yüzden dahiliye uzmanına gorunmemı soylemışlerdı
Bir cok şeyden bulaşa bılıyormuş eşinizden veya iğnelerden veya diş fırcasından fln