MelodyFairy Bata son 9 belim de ağrıyor kasığım ara ara batıyor özellikle eğilince 🥹sizde durumlar ne bata ne kadar kaldı ?
ferhpnar MelodyFairy benim de 9 var biz seninle aynıyız. Akıntım var ara ara adet sancısı gibi vuruyor hafif ama o kadar
kalorisizpatates MelodyFairy 9 gün var memelerim patlayacak gibi şiş ve acıyor karnımda gaz dolu arada ağrılar giriyor çok tuhafım hiç böyle olmazdım
Kubra00111 MelodyFairy bat 10 çatlatma ignesj vurundum bekliyorum :( inşallah güzel haberler alırız iğnenin 7. Gününde yaptım iğne etkisiyle pozitif gördüm ne kadar güzel o çift çizgiyi görmeyi hepimize nasip etsin rabbim tez zamanda
ferhpnar MelodyFairy benim de umudum çok yok açıkcası 5 ay olcak bu ay bilmiyorum olursa şaşarım beyaz uzayan akıntım var kıvamlı ne oluyor artık bende anlamıyorum
ferhpnar MelodyFairy inşallah canım valla 2 ay ovulasyon denedim bu ay saldım artık 2 güne bir değerlendirdim
MelodyFairy ferhpnar aşırı baş ağrısı çekiyorum 💆🏻♀️dolerex ağır kesici içtim 🥲çok direndim ama duramadım
Kr6543 Benimde vajinada bazen de kasıkta ağrı oluyor ve hafif bulantım var ama umutlanmak istemiyorum ben de
MelodyFairy Kr6543 umut etmemek ne kadar kötü bir durum ya hep umutlanıp negatif görmek yoruyor 😏rabbim en yakın zamanda en hayırlısını versin bize inşallah
ferhpnar MelodyFairy testim yok aslında vardı bugün öyle çok akıntım olunca yaptım dayanamdım negatif çıkacağını bile bile son testimi harcadım
MelodyFairy ferhpnar bende 2 adet var Ovulasyon yanında gönderilen erken hassas test birini Salı günü birisini perşembe günü yaparım diye düşünüyorum