Minikyolculugumuz1 Kızlar 35+2 haftalığım bugün doktora gittim ilk defa nts girdim sancım çıktı biraz 2400 bebişimmm kilosu doktor Herşey normal dedi ama bana kilosu sanki biraz az geldi doktor 15 gün sonra falan olabilir doğumun dedi çok heyecanlandımmm
Youngmotherr Minikyolculugumuz1 sağlıkla gelsinler ben de 36+2 yim 2486 gram minik oğlum ya salı ya da 12 gün sonra doğum bakalım
bsrabrna Minikyolculugumuz1 bugğn gittim doktora bizde tam 35+2 yiz 2800 biraz tombik bir bebek olacak ama dedi canım
Zeynepz Minikyolculugumuz1 35 haftalığız kilosu 2600 dedi normal iyi dedi ilk bebeğimde bu haftalarda bu civardaydı kilosu 39 da 3320 doğdu yani ideal kilolar az ya da çok değil bu 39 a kadar beklicek mi bakalım🤷🏻♀️
Ayseciik Youngmotherr bende tam 36 haftaligim 28ne doğum dedi korkuyorum 2.sezeryan ama stres şimdiden kapladi
Minikyolculugumuz1 Ayseciik bsrabrna maşallahh canım sağlıkla alırsınız inşallah kucağınıza 🙏🏻 Nasıl besleniyorsun
Zeynepz Ikiz_annesii ay aynı muayene 500 nst 175 olmuş çok pahalı geldi bana da ilk gebeliğimde nstye ayrı ücret ödemiyordum muayene ücretine dahildi her hastane farklı
Ikiz_annesii Minikyolculugumuz1 başka postta konuşuldu fiyatlar da onlarla karşılaştırınca bana baya uygun geldi bin tl falan ödeyen çok. Istanbul pendik medipole gidiyorum ikiz zorunlu sezeryan dogum icin 13 bucuk istiyor bana uygun geldi
Ikiz_annesii Zeynepz yani bende sorucam çoğu ya çok az ödüyor muayene ile yada hiç ödemiyor. Gerçi ben kontrolumde girdim nst ye belki muayene ücreti ile daha uygundur