Ben rahim filmi çektirdiğim ay hamile kaldım canım etkisi var mıdır bilmiyorum ama çok duydum o ay veya bir iki ay sonra hamile kalan.tabiki kalabilirsin moralini yüksek tut kafana takmazsan oluyor diyolardı gerçekten öyleymiş.Rabbim en doğru zamanda nasip etsin inşallah🤲🏻