Fahin Gkee bizim ki de donuktu ama 36. Da makatla girmis dogum kanalina. Hayirlisi olsin hepimiz icin
Anonim3447 Gkee bende 39+3 oldum pozisyonu almış ama kanala inmemişti geçen hafta yarın kontrole gidecem acaba ne der diye merak ediyorum