Bende de oldu, ılk pembeydı sonrakı sabah kahve olunca acılden giriş yaptık. Alttan muayene edıldı , bı sıkıntı yoktu ama ufak bir bölüm oluşmuştu bebek kesesinin üzerinde düşük ilacı verıldı. Geçti Allaha şükür benım 12. Haftada oldu, 14dede ozel bır hastanede muayene gıttım. Yalnız verdıgı gecırmemış Progestan verdı acldekı aslında cok bılındık bı hap. Ama kendı doktorum D ıle baslıyan bı ılaç verdı , o daha ışe yaradı