7 haftalık hamileyim Cmv aviditem düşük çıktı doktorum şuan aktif geçirdiğimi bebeğe %80 gecme ihtimali olduğunu söyledi 100 de 100 bir engeli olur diyemem ama riskli dedi aldırmak sizin kararınız dedi kafam o kadar karışık ki kötü şeyler okudum günahında da korkuyorum ya 17. Haftaya kadar bekleyip amniyosentez yaparız bir sıkıntı çıkarsa o zaman aldırırsın dedi ama o zaman hiç aldiramam zaten dinen de