Melisakln06 36 haftalık olan bebişimi doğurdum geçen ay. Kime sorduysam bebekler hep 35-36-37 haftalıkken doğmuş. Ve geneli erkek bebek, sebebi sizce ne olabilir . Yaşayan var mı bu durumu?
yenibirannis Melisakln06 bence denk gelmiş benim ablamlar 41 de doğurdu arkadasım var şuan 40 haftalık olucak kuzenimn arkadası var 40 haftasında 😊 erkek bebek bunlar
Ada022 Melisakln06 bence de denk gelmiş ben çevremde rastlamadım riske göre değişiyor kız erkek erken veya geç doğar diye bişey yok kişiden kişiye değişen bi durum
3Tospikannesi Melisakln06 Benim genelim böyle 😁 2009 da kızımı 2012 de oğlumu 36 haftalık doğurdum bu minik de kız bi kaç güne 34 olcaz ve bugün nişanım geldi bekliyoruz bakalım ☺ sağlıkla gelsin