mamacita_ ilk çıktığınızda normal takım giyin çünkü illa kan oluyor leke oluyor, çekim ertesi gün oluyor genelde hastaneden çıkmaya yakın. O zaman özel takım giyersiniz. Ben gecelik kullandım normal doğumda sürekli pansumana geliyorlar çok rahat oldu, bütün lohusalğımı geceliklerle geçirdim.