Bende ilk öğrendiğimde kahverengi leke vardı ama önemsemedim normal dendiği için. Daha sonra 4+6da yoğun bir kanama olmuştu ve kırmızıydı benim hemen doktora gittik bir sorun olmadığını söyledi ve progestan yazmıştı. Kanama da lekelenme de olmuyordu. Ta ki düne kadar. İlacımı düzenli kullandığım halde dün üç kez kahverengi leke geldi bugün sabah devlet hastanesine gittim doktor baktı bir sorun yok dedi ne rahim ağzı açıklığı varmış ne de içerde kanama alanı yokmuş. Şu an 8+2yim. Ama leke gelmeye devam ediyor progestanı kullanmaya devam et dedi bir kutu daha yazdı evdeki bitecek dediğim için. Ben de korkuyorum ama doktorlar normal diyor. Aşırı derecede kasık ağrım da var o da normalmiş