Gixemm  Bugün gebelik testi yaptım böyle çıktı sonra kandan baktım sonucum 1.20 çıktı reglime 1 günüm var
sacmalamakizim Gixemm Beta önce kanda yükselir, test bozuk olabilir, kuruma çizgisi olabilir, kanda negatifse gebelik yoktur.
Miamor0121 Gixemm 1.20 tekmi yaziyo benim beta 15000.00 bu sekilde yaziyodu ondan ne sekilde bariz aliniyor bilmiyorum
Gixemm Sevgi56 hayırlısı olsun ne zaman olursa diyeceğiz o zaman ben reglime daha var tam 0 çıkmayınca yükselir mi acaba diye düşündüm
Miamor0121 Gixemm ya benim Beta değerim niye böyle abuk subuk çıktı anlamadım genel olarak hep böyle küsuratlı çıkıyor Benim biraz tuhafmış 😃😃
Milen7 Gixemm benim 2 kere 1.20 çıktı negatif yani sonra adetim 4 gün gecikti bidaha tahlil verdim 50ye yükseldi. Yükselme ihtimali var yani
Miamor0121 Gixemm İşte bu tür şeylerde bilgiye sahip olmadığımız için kafa karışıklığı oluyor maalesef