Denizim921 9+5 deyiz ikizlerimle bugün markete gitmek zorunda kaldım bir kaç tane poşet taşıdım çok kötü belim ağrıyor biraz endişelendim doğrusu kötü bir şey olmaz değil mi yarın da doktor kontrolüm var ama