Uras28anneai İkinci doğumu yapcam.sondayi uyusmadan devlette takiyolarmis acılı bir islemmmi çok korkuyorum
eymenMomy_ Uras28anneai uyusturulmadan takıldı bana. Hiç acı hissetmedim. Çıkartılırken yanmam çok olmuştu. Sonrasında da 1 hafta yanmam oldu
birevlatsahibi Uras28anneai normal doğum sırasında sonda takıldı bana. Sancının etkisinden mi bilmem bir şey hissetmedim
Tugbacolak Uras28anneai bende hıc hıssetmemıstım bayada takılı kaldı takılması 2-3 sanıye falan suruyor kendını sıkıo kasmana degecek bır ıslem degıl kendıne gerılım yaratma hıc
hunilimom Uras28anneai ben normal doğum yaptım normal olduğu için hemen takip idrarı boşaltım çıkarttılar çıkartırken yanma yaptı
M112 Sonda taktırmadım ama çok hastaya taktım. Uyuşturma yapılmaz sondada ki. Acı çeken görmedim incecik bir hortum onu da olabildiğince çok yaglayip tahriş riskini en aza indiriyoruz. Kan aldırmak ne kadar aciyorsa o da en fazla o kadar acıtır
Deletedmom0071 Ben hissetmedim uyuşturmadılar. Normal doğumdu benimkisi sadece idrarı boşalttılar çıkarttılar. 13 saatte 3 kere takıp çıkarttılar. Hiçbirini hissetmedim. Suni sancının acısı bastırdı herhalde 🤷🏻♀️
Evafor Uras28anneai bence işin en basiti sonda taktırmak gelen karnına basıyor giden karnına basıyor bide parmak muanesi yapıyorlar doğum sonrası oluyor bunlar kum torbası da var onuda unutmamak lazım sonraya gelene kadar ohooo 😂
bsranur123 Evafor canim parmak muayenesi derken 🙈 affedrsin ama alttanmi yani orayami parmakla bakiyorlar sebebi ne peki benim vajinismus gecmisim var çok korkuyorum alttan muayeneden ya
SevilayBayar14 Sonda takıldı sezeryandan önce ve bebeğim aşağıya doğru resmen baskı yapiyodu birkaç kere allahim dedim normal doğum olacak doktor biraz daha gelmezse gerçekten bebek gelecekti bence uyuşturulup takılması çok daha iyi olur
Evafor bsranur123 sanırım kanama.olsun.diye tam detaylı bende bilmiyorum önceden ne Karina bastirma ki 5 6 kez yapılıyormuş bu nede alt muane gibi birşey yoktu kum.torbasi koyup gecerlerdi şimdi bunlar çıkmış bende tedirginim 10 yıl sonra tekrar sezeryan olacağım
Egeminannesi Uras28anneai ben özelde olmuştum ameliyat sırasında takıldı hısstmedim devletts de soyleyin Dr diyince yapiyolar çıkarken hafif acısını hissetmiştim ama saniyelikti geçti hemen
Cansut20 Epidural sezaryan oldum anestezi doktoru sırtımdan iğne vurduktan sonra taktılar öncesinde sormuştum uyuşunca mı takıyorsunuz diye? hiç bir acı hissetmedim. Çıkartırken de iğne vurulmak gibi bir acı 1 2 saniyelik :)