Şimdi erişime izin verdim ilaca basladım önlem amaçlı sorun yok kese normal dedi pcos var reglim düzensiz kaç haftalık olduğunu bilmiyorum 10000 > üstü çıktı acilde sadece acil 10000 e kadar bakıyor üstüymüş doktor da dedi ulturasonda iyi ama HCG ye göre sağlıksız vs dedi düşünün 10000 üstünü sadece 10000 olarak görüyor aydıntılı bile incelemesi çok karışık durumum