EverlerinSeher Yarenfurkan ilk kontrolüm 5.haftadaydı kese görmeye gittik kalp atışını da kanama gördüm 6.haftada doktor tesadüfen açtı da duyduk 😍
Ayse321 Bende henüz 5+4 haftalığım 2 ci gebeliğim keseyi gördük içinde bebekte oluşmuş ama kalp atışını duyamadık bel ağrım çok var inşallah bisey olmaz
Yarenfurkan Ayse321 bende 5+3 inşallah sağlıklı bir şekilde kavuşuruz aramız 1 gün ben henüz doktora gitmedim çarşamba günü gideceğim nasip olursa miğde bulantınız varmı
Dogadgrmnci Bende test yaptım pozitif çıktı bir hafta önce daha gidemedim doktora ama heyecanlıyım daha önce boş gebelik geçirdim onun etkisi var üzerimde aynı şeyi yaşamaktan çok korkuyorum