Kkbra 37+5 deyim 2 gündür adet öncesi pembe veya kahverengi leke gelir ya öyle keke geliyor ara ara ve belden kaşıklarıma karın altına ağrı giriyor sizde de böyle mi oldu acaba kontrolüm Cuma beklesem mi beklemesem mi bilemedim netten baktım lekeye nişan diyor ama