Fatossc kızlar bu gün kontrolümüz vardı 17 haftalığız ve doktorum cinsiyeti erkek dedi bu haftadan sonra degilnez dimi artık allah biliyor ya önce saglıklı olsun dedik sonra cok erkek istemiştim degişmez dimi artık
birmelekannesi34 Fatossc bizde 17 haftalık. Erkek istiyorduk bir kızımız var çünkü ama yine kızımız olacağını öğrendik. Sağlıklı olsun da fark etmez 😊
pandasever Fatossc uzman bir doktor ve iyi bir ultrason cihazı asla yanılmaz. Yanılma olanlar gerçekten tecrübesizlikten. 12 haftadan öğrendim cinsiyetini 23 hafta olacam değişmedi.. bacak arası acikmiydi gösterdi mi Dr pipi diye acaba
Fatossc Asyos34 iki kez sordum hocam erkek mi diye erkek dedi ama bilmiyorum artık burda değişen cinsiyetleri görünce
birmelekannesi34 Esravrl biz ilk kez gittik bugün cinsiyet için yanılma var mı bilmiyorum ama erkek olsun çok istiyorduk. Ama ailemde yanılma olan çok kişi oldu kuzenlerimin 3 ünde yanılma oldu daha sonradan öğrendiler. O yüzden en iyisi detaylı ultrasonu beklemek
birmelekannesi34 Fatossc ay inşallah sağlıklı olsun da başka ne isterim rabbimden cinsiyet fark etmez hepsi can 😊🌸