32+4 haftalık hamileyim bugün çok az kahverengi lekelenmem oldu doktoruma yazdım bebeğin hareketlerinde sorun yoksa sıkıntı olmaz merak etme dedi şükür hareket ediyo bi problem yok ama neden oldu çok aklıma takılıyor şuanda da iğne batması gibi bi ağrı var belim ve karnımda aranızda böyle durum yaşayan var mı neden olur