Aslannnnn benim ilk doğumumda eşim gitmişti. Ameliyathaneye alıyorlar mı bilmiyorum normal doğum olduğu için girmişti. Bebek doğana kadar doğumhaneden geçilen bi odada beklettiler eşimi ama birbirimizi görebildik. Bebek doğunca doktor göbek bağını eşime kestirmişti çağırıp 🥹🥹💖