Nurca1 ikizprensesannesi benim negatifte çok belirtim oldu kasık ağrısı falan ama bunda hiç birşey yok
ikizprensesannesi @Nurca1 Demek istediğim bu işte negatif olupta belirti olabilir belirti olmayıpta pozitif olabilir ikiside bi olup olmayabilir 😊 Hayırlı pozitif haberler alın inşallah 🤲🏻