Asdfgh_jkl Yareniko26 ben 20. Haftaya geldim hala geçmedi 🤦♀️🤦♀️🥴🥴 yanlış okumuşum bendeki mide yanması. Mide bulantısı hiç olmadı bende
Melikesvg Yareniko26 14. Haftadan sonra çok daha azalmaya başlıyor 4 ay bittiğinde de %80 bulantılar bitmiş olur. Benim öyle olmuştu
ZZ0107_ Yareniko26 merhaba canım.ben 21+3 günlük hamileyim hala da geçmiyor mide bulantım haftada 1 kez kusuyorum😀Bende erkek farklı ola biliyor.Allah kolaylık versin inşeAllah
Meryemtolga Yareniko26 Valla ben sezaryene gidecegim gunun sabahanina kadar istifra etmistim. Bakalim bu ikincide ne olacak. Su anda ara ara var ama yoğun degil henüz