Minikmucize13 Merhaba hamile olduğumu 430 ile öğrendim bugün aynı saatte 2 gün sonra tekrar verdim 1245 çıktı. 2 kat olmasının sağlıklı olduğunu biliyorum ama 3 kat olmasının bi sakıncası varmı bilen varmı
Omerkazim Minikmucize13 benimde 250 cikmisti cnm 2 gun sonra 730 cikti bi sakincasi yok yuksek cikmasinin ama cogul gebelik beta ile belli olmuyor.bundan onceki hamileligim.ikiz gebelikti ondanda ilk kan verdigimde 171 cikmisti ikiz olmasina ragmen.yani ultrasonda belli olur hersey🥰
Dynbfofrt Minikmucize13 bir sıkıntı olmaz %60 oranında artması gerekiyor çoğul gebelik hemen bu değerle belli olmaz o çok anormal artışlarda düşünülüyor
Omerkazim Minikmucize13 4 haftalikmi cnm.ben 5+4 te keseyi gordum.6+4 te kalp atisini duydum.yani en az 6 haftalikken git. Ben kanamam oldugu icin erken gitmistim
Dynbfofrt Minikmucize13 çok öok erken gidip bişey göremezseniz kafaya takarsınız boş gebelik bile diyebliyorlar 6haftayı geçsin mutlaka kalp atışıyla birlikte duymuş olursunuz
Minikmucize13 naneliseker_ Hcg artışında sıkıntı olursa erken giderim diyordum ama böyle giderse belki kalp atışına beklerim dayanabilirsem 😊
Minikmucize13 Omerkazim Hcg artışında bir bozukluk olursa erken gideyim diyordum ama şükür beklerim artık en erken 5de giderim diyordum zaten
Dynbfofrt Minikmucize13 benim hesabıma göre 6+3 tü gttm bebek yok alalm dediler bir hafta bekledm yeniden başka doktora gttm kalp atışını dinletti ama 6+4 dedi yani bir hafta geriden geliyormuş. Geç döllenme olayları yani boşuna erkenden gidip canınıızı sıkmayın ilk bebeğimde 6haftada kalğ atışını duymuştm meselA
e_blue_sky_a Minikmucize13 hergun 2kat gözü ile bakmak lazım. Artış güzel artık test yaptırmayın keseyi görmek gerek şimdi
Minikmucize13 e_blue_sky_a bir kez kontrol ettim iki kat oldu mu diye bir kez daha tekrar bakayım 2 gün sonra sonra bırakayım diyorum
e_blue_sky_a Minikmucize13 gerek yok boşu boşuna kendinizi yormayın. Kalp atışına daha var. Hamilelik bir süreçtir. Şimdi keseyi görüp dış gebelik ihtimalini elemeli doktor sonra kalp inşallah. Tebrikler