Haticeozturk sezeryan ım çok güzeldi kız çok şükür spinal oldu sezeryan dan sonra kadın doğum yoğun bakıma alınıyorsun 1 gün kalıyosun orda kanamanı kontrol edıyolar fln o sırada bebeğin yanında oluyo. Ameliyattan 6-7 saat sonra seni kaldırıyorlar sadece ayakta duruyosun hemen yürütmüyolar altında sonda oldugu için. Sondayı da anesteziden sonra takıyolar👍🏻karnına kum torbası koyuluyo ama hiiiç anlamıyorsun benim üstümden alırlarken gördüm one dedim kum torbası dediler uyuşuk oldugun için hissetmıyosun kan temizleme vs hiçbişey yapmıyolar ama ağrı kesici yapıyolar acıtıyo🤧ağrın olmuyo ben ameliyattan 4 saat sonra gaz çıkardım hemen sütüm geldi çok şükür şimdi gezinip duruyorum rahatça. Odana da çişini yapmadan göndermıyolar ben stresten yapamamıştım😂çok geç çıktım odaya