Ben de 37 valla ilk defa gece uyuyamama sorunu yaşadım çok zormuş sıcaklarda iyice arttı genelde geceleri bel ve kasık ağrın oluyor bebeğim hareketli ve genelde kendini gerdiriyor karnım değişik bir hal alıyor ne yapıyor anlamıyorum normal doğum gözüküyor ne zaman gelir merak içerisindeyim