Bence bu haftalarda çoğumuz aynıyız bende bugün 36 oldm 35 haftalıkken başladı bir gün hareketli diğer gün durağan ama doktor bişi demedi normal dedi her çocuğun huyu farklı bu arada 2 saatte bir 10 hareket çok fazla artık bence gün iicnde 10 hareket diyorlar bilmyorm herkes farklı bişi diyo ama hareket ediyorlar çok şükür buna