Merhaba bir sorum olacak bende 6+1 haftalık hamileyim beta değerim bu hafta 1472 çıktı doktor iki hafta sonra kontrole git kalp atışını duyarsın dedi bide şimdiden karnımın sağ tarafında kalp ritmi gibi atıyor hissediyorum gözlede görülüyor çevreme söylediğimde belki ikiz gebeliktir bu kadar erken hissediyorsun diyorlar sizdede böyle durum varmı ne meraktan ölüyorum sabredemiyorum iki hafta geçmiyor sanki😄beta değeri haftasına göre iyimi sizce?