Doktorum önce açlık sonra tokluk değerlerime baktı her ikisinde referans aralığında olduğu için herhangi bir yükleme yapılmadı doğrusunda bu bence önce gebeler kontrol edilmeli sonrasında yükleme yapılmalı
Üstelik babam ve annem şeker hastaları bende riskli gruptanım ancak gerek görülmedi