asiyeninannesi İdrarım da enfeksiyon çıktı 37+3 haftalık hamileyim tekrar tahlil alındı ve ilaç verildi, yaşayan var mı kasık ağrısı acaba ondan mı yoksa haftamdan dolayı mıdır
bdenerigokce asiyeninannesi peşimi bırakmayan idrar yolu enfeksiyonu🙈 bende 22+3 üm ve evet kasık ağrısı yapmıştı 🥹
Zeyzey055 asiyeninannesi benim 18. Haftada enfeksiyonum çıktı bende bebek aşağıda baskı yapıyor vahinama bacak kemiklerime sanıyordum meğer enfeksiyon ilacını kulaninca geçti gitti ağrılarım suan 29 haftalogim şükür hiç ağrım yok
Nerfemm asiyeninannesi ben ilk cocukta 7 aylik hamileyken yasadim hic aci falanda yoktu wc girip arkamdan baktim odrrada beyaz purtukler vardi. Bir iki denedim baktım her defasinda var. Doktora gittim idrar yollarım iltihaplanmıs o gece hastanede serum iğne gerisini hatirlamiyorum
asiyeninannesi bdenerigokce bende ilk defa oldu nasıl olduğunu bilmiyorum o kadar dikkat ederim, ve hamileliğim de olması ekstra üzdü
EzoAlya @asiyeninannesi bende de enfeksiyon çıktı 37 haftalığım ama kasık ağrısı yok. İdrarda yanma fln var mı ilaçları mutlaka kullan
asiyeninannesi EzoAlya ya biraz var yanma, neden oluşurki acaba, bi tanıdığımda vardı o hafta bize gelmişti tuvaleti falan kullanmıştı öyle bulaşır mı tuvaletten
asiyeninannesi EzoAlya bu arada doğum olarak ne düşünüyorsunuz ve hangi hastanede aynı haftaymışız merak ettim
Pinarcey1 Bende de oldu 32. Hafta idrar yolu enfeksiyonu aksef ve Munurol verdi inş işe yarar sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏼
EzoAlya @asiyeninannesi tuvaletten de bulaşır tabikii ama gebelikte çok sık olan bişeymiş bu ztn. Tedavi edilmesse erken doğum ve düşük doğum riski yaratıyormuş. Hayırlısıyla bi doğuralım da artık rahatlıcam valla uyuyamıyorum gece sıcaktan dönemiyorum da sağa sola😨.. ben istanbuldayım doğumu zeynep kamil doğum hastanesinde yapıcam. İlk doğumumda ordaydı normal doğumdu memnunum ordan…
asiyeninannesi Zeyzey055 ya işin garibi ben çok anlayamadım kasıkta batmalar oluyor alttan ama bebekle ilgili sanıyorum ben
Zeyzey055 asiyeninannesi sanki her an cikacakmis gibi oluyor dimi yanmadan oluyordu ama ben batma sanıyordum hep bebekle alakalı sanıyordum sen ilacını iç bol da şu iç gebelik şekerin yoksa karpuz ye bol bol her idrara ciktigin da mutlaka şu iç hemen geçer az kalmış dogumada inşallah sorunsuz dogum yaparsın sağlıcakla canim 🌸🌸👼🏻
asiyeninannesi Nerfemm ben de ilk defa idrar tahlilini verirksn gördüm o pürtükleri garip geldi şoke oldum