ikiprensannesi__ Kızlar bugün biraz azaldı hareekti 10 kez etmiştir ama az ya normalmi birde hafif bir nefes darligim var öyle çok zorlamiyor ama hissettiriyor sizdede oldumu normalmi
Basak3503 Bende 32yim bazen hareketli bazen durgun ama illaki hareket var 10u geçiyorsa sıkıntı yok diyor doktorum nefes darlığı bende de aşırı hala ters olduğu için büyük ihtimal benim sıpa 😂
ikiprensannesi__ Basak3503 benim normalde baş gelişti ama geçen gün sanki geri döndü normalde iyiydi sadece bugün biraz az ama 10 u geçmiştir insallah iyidir 🤲