gulsumsener Arkadaşlar coraspirin ve kan sulandırıcı iğne kullanan var mı?Kaçıncı haftanızda kullanmaya başladınız 🌸
Kediannesi1 gulsumsener 11-12 hafta gibi kanamam oldu başladık iğnesine, coraspin hamile kalır kalmaz
Sym4 gulsumsener bende üç kayıp sonrası genetik test yapıldı kan pıhtılaşması çıktı hamile kalır kalmaz kan sulandırıcı hap ve iğne kullandım yarın sezeryana alınacağım bi gün önceden kullanma iğneyi dedi hapı bırakalı bir ay oldu
Umaybuke Sumeyyeunal ben de aynı şekilde öğrenir öğrenmez hemen başladım. Doktorunuz sebebini söyledi mi ? Açıkçası ben kullanırken tedirgin oluyorum
gulsumsener Sumeyyeunal ben genetik testi yaptırmadım ilk gebeliğimde 12.haftada kalp atışı durdu şimdi tekrar hamileyim kan sulandırıcı başladık hemen
Sumeyyeunal Umaybuke kan pıhtılaşmado e iki düşüğüm var o yüzden kullanıyorum . İki düşükte iğne kullanmıştım
gulsumsener Umaybuke Benim ilk hamileliğimde kalp atışı durduğu için şimdi kan sulandırıcı başladık canım
gulsumsener Kediannesi1 Benimde ikisinide hemen başladık canım ilk hamileliğim de 12.hafta da kalp atışı durdu şimdi tekrar hamileyim
Symaaas Sym4 aynı kader :) 2 düşükte bende 35 haftalığız ama biz iğneye var daha inş gğzel geçer hamileliğiniz :)2,5 yaşında oğlum var alırmıyım kucağıma diyordum kocaman oldu sıra kardeşinde
Symaaas gulsumsener direk başladık 32 de aspirin kesildi şuan 35 iğneye devam benim genetiğimde pıhtılaşma olduğu için doğum sonunda kullanıyorum 2 aya yakın canım
gulsumsener Symaaas Ben genetik testi yaptırmadım ilk gebeliğimde 12.haftada kalbi durdu şimdi tekrar hamileyim kan sulandırıcı başladık iğneyi göbekten vuruyoruz yakıyorrr
gulsumsener Symaaas İlk hamileliğimde 12.haftada kalbi durdu şimdi tekrar hamileyim bunda coraspirin ve oksapar kullanıyorum 🌸
Sym4 Symaaas bende hamile görünce istemeden içten içe hep üzülürdüm benimde böyle karnım şişecek mi o günlere gelecek miyiz diye ama Allah’a şükür yarın kavuşuyoruz inşallah, Allah isteyen herkese nasip etsin çok zor
gulsumsener Yazmelegi_ Daha önce düşük falan yaptınız mı benim ilk hamileliğim de kalp atışı durdu şimdi tekrar hamileyim bunda kan sulandırıcı başladık hemen
Yazmelegi_ gulsumsener yok yapmadım ama riskli gebeligim vardi rahim ağzı kisalması yaşadım birde bebeğimin ölçüleri geriden geliyordu