Kızlar 21+3 haftalık gebeyim ve kadın doğum doktoru cemil taşçı hastanesinde muayene oldum bana bebeğin sol beyninde sıvı birikimi olduğunu söyledi, ve gözleri birbirinden ayrık dedi . Henüz detaylı USG gitmedim . Allah nasip ederse salı günü gidecem ama yinede içim içimi yedi bir arkadaşıma sordum ordaki doktorlar değil asistanları dedi. Böyle birşey başınıza geldi mi lütfen kızlar , birşey söylermisniz konuşmaya rahatlama ihtiyacım var.bilemedim birde tüp bebek tedavisi ile gebe kaldım genetiğe bakıldı birşey olmadığını söylediler daha sonra böyle birşey olabilir mi????