Pnrmhmmd Hamişler ankarada hangi devlet hastanesi daha iyi daha kontrole Bi yere karar veremedim yardımcı olur musunuz 🤗
tugbaarya Pnrmhmmd Hamileliğin başında isen 12 haftayı doldurmadinsa tıp fakültesi Hacettepe Gazi eğer geçtin ise numune Sami Ulus
DilaraBozkurt Pnrmhmmd ben tesadüf eseri Sincan 12 cadde de Doğum yaptım temiz ve çok anlayışlılar tek eksiği yenidoğan ünitesi yetersiz
Pnrmhmmd tugbaarya yok daha 10 haftalık ama üniversite hastanelerine Bi türlü randevu alamıyorum saçma sapan çağrı merkezleri var deli olucam
Pnrmhmmd DilaraBozkurt evet orada yengem doğum yaptı beğenmişti bende Keçiören deyim ilk doğum Zübeyde Hanım da oldu 2. Yi iyi Bi yerde olsun istiyorum
Pnrmhmmd deletedmom734 ya Bi türlü üniversite hastanelerine randevu alamıyorum sinir oldum çağrı merkezlerindekine
Pnrmhmmd TubaYvz canım buraya nasıl randevu alıyoruz normal 182 den mi burayı çok duydum da ide doktorunun ismi nedir
petitehatunn yenimahalle hastanesi çok güzel. yani şu konuda , iki görümcem de orda doğum yaptılar. çok sık doğum yapan yok seninle güzel ilgileniyorlarmış. Ayrıca yanında refakatçi de kalabiliyor. çok temiz ve normal doğum yanlısı. bence devlette yapılacaksa değerlendirilmeli
Pnrmhmmd petitehatunn evet orayıda ablamdan duydum ama bizim buraya yakınlık derecesi nedir bilmiyorum
FHKK petitehatunn Enin olma canım geçen hafta doktoruma sordum çok zor dedi bi bayanda 36 haftalık hamileydi ona da demişler riske girmiyoruz diye. Bende inanmıyordum ama sordum emin olmak içiin
petitehatunn FHKK hani şey diyorsan son haftalarda almıyorlar. Ama baştan beri gidenlerin doğumunu yaptırıyorlardı. Bir garip geldi iki görümcemde oraya kontrole ve doğuma gitti de o yüzden☺️🙈
FHKK petitehatunn Bende baştan beri gidiyorum ama hüsran kız insanlar riske girmek istemiyor garip valla ☺☺