Ela_nur19 ilk kızımda özele gittim sürekli doğuma da devlete gitmiştim Bolu’da. Hastahanenin fiziki şartları, doktorum, ekibi gayet iyiydi. Çok memnun kalmıştım. Direkt devlet kötü diyenleri dinleme. Bir araştır doğum yapmak istediğin hastahaneyi ona göre karar verirsin