Sumeyra76 Kızlar birşey sorucam doğumum aralığa geliyor o zaman havalar soğuk bebek hasta felan olmasın diye puset örtüsüde alayım dedim görümcemde geçenlerde bir yerde okudum bebekler için zararlıymış dedi yardımcı olurmusunuz
Zehrabal1 Sumeyra76 müslim olanlardan tercih edebilirsiniz. Benimde Aralık’ta geliyor müslim olandan aldım . O hava geçiriyormus zararı yokmuş ama diğer kumaşlar hava geçirmediği için zararliymis. Mindere gelirsek hiç almayın pusetin kendi minderi yeterli oluyor
Mervvvever Sumeyra76 Ağustos da olucak diye almadım hava alicak şekilde örterseniz sorun olmaz ama komple kapatmak sakıncalı