Kızlar merhaba. benim 2. gebeliğim şuan 19 haftalık. Yalnız hiç hareket hissetmiyorum. Sırt üstü yatarken yer değiştirirken arada hissettiriyor. Oğluma hamileyken 17. Haftada başlamıştı tekmeleri. Açıkcası biraz evham yaptım. Böle yaşayan var mı bir sıkıntı mı var acaba.