Albatros3501 Meralim09 ben her ay alıp koyuyorum kenara 17.haftadan itibaren. Sleepy alıyorum. Gerçi sleepy merhaba bebek paketi daha hesaplı geldi ondan aldım.
Dilans Meralim09 deneme yanilma yoluyla almalisin canim.cunku her bez her tenle uyum gostermez.aldigin bez ya bebeginin tenini tahris ederse ? O yuzden yenidogan primayla basla.olmazsa molfix ya da baska bir urun dene. Ben sadece bimde satilan bezle pisik olamayan bebek biliyorum.yine de senin kararin tabi ki.
Asilinannesi Meralim09 bence stok yapmak doğru değil farzedelim ki aldığınız bez vücuduna uymadı öyle olabiliyor
burcuozturk Dilans ne alaka niye yeni dogan primayla baslasın ki hemde baris içinde sls kötü içerikler varken? Gitsin sleepy le başlasın içeriği temiz daha iyi
Dilans burcuozturk eskiden pazarlarda mavi bebek bezleri satilirdi naylon.yikanip tekrar kullanilirdi.onlar daha iyi 😂😂 uslubuna dikkat edip cumlemi duzgun okursa ne dedigimi anlayabilirsin belki.
Deletedmom15257 Dilans bende hatırlıyorum çok.kullanirdi annem 🤣🤣🤣sonra 17 yıl önce molfix çıkmıştı onu kullanmaya başladık 🤣😂😂bak.onhda hatırlıyorum
yesillimonn Meralim09 Molfix yenidoğan bir paket aldım sadece iyi gelirse memnun kalirsam devam edicem 😊
Lunaa Meralim09 sleepy, primaya yı kimyagerler önermiyo, molfix pişik ve sızdırmayı çok yapıyomuş, canbebe de iyiymiş. Ben sleepy aldım o da iyi.
Albatros3501 Deletedmom15257 düşünmedim düşünmek de istemiyorum negatif enerji verme bacım pozitif yaklaşıyom ben 😂 ama 1 paket de molfixim var 😂😂😂😂 kız 17. Haftadan bu yana her ay dediğim zaten topu topu 2 ay 2 paket bebek bezim var molfix ve sleepy hoşgeldin bebek seti.😃