Ece_burhan benimde az önce aynısı oldu önce adet ağrısı gibi kasıklarımda belimde bi ağrı ama çok hafif sonra tuvaletim varmış gibi sıkışıklık geldi ama tuvaletim yokmuş meğer peçeteye silince koyu kıvamda sümüksü bişey geldi çamaşırım da çok az ıslaklık vardı bende 38+4üm şuanda